Bestellen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Foutje gemaakt? Als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, is annuleren zo geregeld. Dus zorg dat je snel bent en neem contact met ons op: info@biermunitie.nl
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je definitief een bestelling hebt geplaatst is het niet mogelijk om deze direct te wijzigen. Ben je iets vergeten of wil je ergens vanaf, geen nood, neem contact met ons op: info@biermunitie.nl. Let op, dit is alleen mogelijk als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten!
Mijn bestelling is beschadigd, wat kan ik doen?
Ondanks dat wij en onze bezorgers met de grootst mogelijke zorg de bestelling bij je afleveren, kan het voorkomen dat de bestelling beschadigd raakt. Paniek, enorm zonde van het bier! Maak een foto van het beschadigde product en neem binnen 2 dagen nadat je het pakket hebt ontvangen contact met ons op: info@biermunitie.nl
Mijn bestelling is na 3 dagen nog niet bezorgd?
Ow nee, je munitie aan bier is na 3 dagen nog niet bezorgd?! Balen, wij gaan op zoek naar je bier. Neem snel contact met ons op: info@biermunitie.nl